Forum użytkowników Yamaha XJ

Miłośnicy motocykli :)
Teraz jest wtorek, 23 sty 2018, 05:04



Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: niedziela, 4 gru 2016, 17:43 
Offline
Wąchacz wydechu
Wąchacz wydechu
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 4 mar 2014, 16:39
Posty: 172
Zdjęć: 3
Lokalizacja: Świnoujście
Mój motocykl: XJ600S, 4BR, '93r.
marecek316 napisał(a):
Może daj drugą podkładkę, może śruba za długa i wydaje się, że dokręcone. Strzelam bo noe miałem tej pompy w ręku

Podkładkę podgrzej i skręć na ciepło może się lepiej dopasuje

_________________
Łuki


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: środa, 7 gru 2016, 06:56 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 3 kwi 2008, 17:53
Posty: 1674
Zdjęć: 0
Lokalizacja: Posen
Mój motocykl: Grzechotnik
Druga podkładka to zły pomysł w tym miejscu.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: środa, 7 gru 2016, 08:13 
Offline
Jednośladowy spec
Jednośladowy spec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 1 sty 2009, 18:21
Posty: 2126
Lokalizacja: Witonia
Mój motocykl: FZS 1000
marecek316 napisał(a):
Podkładkę podgrzej i skręć na ciepło może się lepiej dopasuje
- Podkładki się na ciepło nie skręca, bo wystygnie i się skurczy - będzie minimalny luz :) podkładkę się wygrzewa żeby ją zmiękczyć, po wystygnięciu przykręcona faktycznie lepiej się dopasuje z tym że drugi raz już jej się nie powinno zakładać bo jest odkształcona, zresztą - zawsze powinno zakładać się nową.

_________________
Lepszy straszny koniec
Niż strach bez końca


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 11 gru 2016, 22:02 
Offline
Uzależniony od motocykli
Uzależniony od motocykli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 12 lis 2011, 11:13
Posty: 1241
Zdjęć: 10
Lokalizacja: Piła
Mój motocykl: XJ900 Diversion
dzięki za dotychczasowe rady. Temat cieknącej uszczelki sam się rozwiązał. Podejrzewam że był to po prostu intensywny wyciek z odpowietrznika. Kontynuując temat odpowietrzników. Jak widoczne są wycieki z nich to jest to wina samego odpowietrznika czy winy należy szukać w zaciskach a właściwie w tym gwintowanym otworzy w który wkręcany jest odpowietrznik? Pytam o to ponieważ nie chcę kupować nowych odpowietrzników by się okazało że to wina zacisków i odwrotnie.

_________________
Motocyklistki rozpalają wyobraźnię bardziej niż najbardziej rasowy HD

Moje motóry: / GPZ500S / XJ900 DIVERSION /


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: poniedziałek, 12 gru 2016, 07:11 
Offline
Jednośladowy spec
Jednośladowy spec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 19 maja 2010, 06:02
Posty: 3215
Zdjęć: 4
Lokalizacja: Warszawa
Mój motocykl: 4KM, ZRT20A, ZXT20CC
Maniek, właściwy stożek musi być na obu częściach. Nie ma reguły. Ludzie dokręcają mocno odpowietrzniki zupełnie bez pojęcia, niszcząc przylgnie. Musisz sprawdzić, odpowietrznik kosztuje kilka złotych.

wysłane ze smyczy

_________________
Pozdro Herdek

zapraszam na serwis motocykli


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: poniedziałek, 12 gru 2016, 18:13 
Offline
Wąchacz wydechu
Wąchacz wydechu
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 4 mar 2014, 16:39
Posty: 172
Zdjęć: 3
Lokalizacja: Świnoujście
Mój motocykl: XJ600S, 4BR, '93r.
kamin napisał(a):
marecek316 napisał(a):
Podkładkę podgrzej i skręć na ciepło może się lepiej dopasuje
- Podkładki się na ciepło nie skręca, bo wystygnie i się skurczy - będzie minimalny luz :) podkładkę się wygrzewa żeby ją zmiękczyć, po wystygnięciu przykręcona faktycznie lepiej się dopasuje z tym że drugi raz już jej się nie powinno zakładać bo jest odkształcona, zresztą - zawsze powinno zakładać się nową.

O to mnie sie rozchodziło :P zreszta ja tak robie i nic nie cieknie, nie zawsze daje nową podkładkę i też jest OK. A raczej upierdliwą dokładność to sobie mogę zarzucić

_________________
Łuki


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: sobota, 18 mar 2017, 23:41 
Offline
Uzależniony od motocykli
Uzależniony od motocykli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 12 lis 2011, 11:13
Posty: 1241
Zdjęć: 10
Lokalizacja: Piła
Mój motocykl: XJ900 Diversion
odkopię trochę temat by podzielić się zebranym doświadczeniem:

Okazało się że gniazda odpowietrzników pocą się a na dodatek pompa od FZS 600 jest mało wydajna. Została założona od DL 650 i zaciski od od thundercuta. Jest mega różnica teraz.

Rada dla wszystkich. Przy tzw. przeszczepach układów hamulcowych z innych motocykli jak kupujecie używane zaciski czy pompę to nie od starych motocykli (najlepiej najnowsze jak się da) bo zawsze może wyjść jakiś ZONK i żaden zestaw naprawczy nie pomoże.

_________________
Motocyklistki rozpalają wyobraźnię bardziej niż najbardziej rasowy HD

Moje motóry: / GPZ500S / XJ900 DIVERSION /


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL