Forum użytkowników Yamaha XJ

Miłośnicy motocykli :)
Teraz jest piątek, 19 sty 2018, 00:54



Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: piątek, 2 gru 2016, 19:16 
Offline
Uzależniony od motocykli
Uzależniony od motocykli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 12 lis 2011, 11:13
Posty: 1241
Zdjęć: 10
Lokalizacja: Piła
Mój motocykl: XJ900 Diversion
Siema

Na poczatek napisze co zrobilem i pozniej napiszciemi co jest nie tak.

Wymienilem przedni uklad hamulcowy od fzs 600. Pompa ma wymieniony zestaw baprawczy, zaciski nowe uszczelki. Tloczki naromiast ziataly dokladnie wyczyszczone i nasmarowane. Dodatkowo wymiebilem przewody nacte w stalowym oplocie. Miedziane uszczelki przewodow są oczywiscie nowe.

Zwrocilem uwage że po odpowietrzaniu i wytarciu dokladnie resztek plynu na drugi dzień pojawiają się wycieki z okolicy odpowietrznikow oraz dodatkowo zaczal cieknac od 2 dni na mocowaniu przewodu do zacisku.

Jak to mozliwe że przy prawidlowo dokreconych odpowietrznikach zwlaszcza ze sa one stożkowe cieknie plyn oraz jaj to mozliwe żeby cieklo z łączenia przy wspomnanym laczeniu przewodu z zaciskiem kiedy powtarzam wszystko jest dobrze dokrecone (bardziej sie nie da)?

Prosze podpowiedcie gdzie szukac przyczyny problemu? Dodam tylko ze pomimo tych wszystkich usprawnien nie jestem w stanie odpowietrzyc hamulcow. Bombelki powietrza nie leca a klamka miękka.

http://cloud.tapatalk.com/s/5841b999caf9d/20161202_164823.jpg?

http://cloud.tapatalk.com/s/5841b9b2c440b/20161202_164754.jpg?



wyslane z telefonu

_________________
Motocyklistki rozpalają wyobraźnię bardziej niż najbardziej rasowy HD

Moje motóry: / GPZ500S / XJ900 DIVERSION /


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: piątek, 2 gru 2016, 19:47 
Offline
Polerant ramy
Polerant ramy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 19 cze 2016, 05:49
Posty: 109
Lokalizacja: Radom
Mój motocykl: xj 600 diversion
Nie wiem jak przy tej konfiguracji,ale ja jak zmieniłem w xj 600 przewód na oplot też nie mogłem za nic odpowietrzyć. Dopiero doczytałem na forum ,że pomaga napełnienie strzykawką układu "od dołu) przez odpowietrznik.
A odnośnie wycieku ,to może stalowy przewód ma mniejszą ( niższą) końcówkę w którą wchodzi śruba. I zwyczajnie śruba wręcić się bardziej nie może a uszczelki nie ściśnięte.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 2 gru 2016, 20:53 
Offline
Uzależniony od motocykli
Uzależniony od motocykli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 12 lis 2011, 11:13
Posty: 1241
Zdjęć: 10
Lokalizacja: Piła
Mój motocykl: XJ900 Diversion
Co do wycieku przy srubie to zaczelo cieknac doiero od wczoraj. Najbardziej martwą mnie te odpowietrzniki bo diabli wiedza czy wina po stronie zacisku czy odpowietrznikow. Tez nie wiem czt jak wydam kase na kolejne odpowietrzniki czy zaciski to czy efekt nie bedzie taki sam.

wyslane z telefonu

_________________
Motocyklistki rozpalają wyobraźnię bardziej niż najbardziej rasowy HD

Moje motóry: / GPZ500S / XJ900 DIVERSION /


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: piątek, 2 gru 2016, 22:34 
Offline
Jednośladowy spec
Jednośladowy spec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 19 maja 2010, 06:02
Posty: 3215
Zdjęć: 4
Lokalizacja: Warszawa
Mój motocykl: 4KM, ZRT20A, ZXT20CC
Kurna Maniek SŁOWNIK !!! GDZIE SĄ MODERATORZY?, powinniście z marszu kasować takie posty. Tak jest np na bobber forum i jest piękny polski język.

wysłane ze smyczy

_________________
Pozdro Herdek

zapraszam na serwis motocykli


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: sobota, 3 gru 2016, 00:35 
Offline
Uzależniony od motocykli
Uzależniony od motocykli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 12 lis 2011, 11:13
Posty: 1241
Zdjęć: 10
Lokalizacja: Piła
Mój motocykl: XJ900 Diversion
Herdek pisalem z telefonu więc proszę o troche wyrozumialosci :)

wyslane z telefonu

_________________
Motocyklistki rozpalają wyobraźnię bardziej niż najbardziej rasowy HD

Moje motóry: / GPZ500S / XJ900 DIVERSION /


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: sobota, 3 gru 2016, 08:05 
Offline
Polerant ramy
Polerant ramy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 2 gru 2012, 19:10
Posty: 79
Zdjęć: 3
Lokalizacja: Bytom
Mój motocykl: yamaha xj900
Maniek tak jak pisze bogoszkocja u mnie też musiałem odpowietrzyć układ od dołu i zafungowało .

_________________
greg39
- Yamaha xj 900 1996r
- MZ TS 250 1975r
- CZ 350 1985r.
- JAWA 350 TS 1987


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: sobota, 3 gru 2016, 08:23 
Offline
Jednośladowy spec
Jednośladowy spec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 19 maja 2010, 06:02
Posty: 3215
Zdjęć: 4
Lokalizacja: Warszawa
Mój motocykl: 4KM, ZRT20A, ZXT20CC
Maniek napisał(a):
Herdek pisalem z telefonu więc proszę o troche wyrozumialosci :)

wyslane z telefonu


Telefon też ma słownik, ale pomijając już ogonki tego się nie da czytać przez literówki.

_________________
Pozdro Herdek

zapraszam na serwis motocykli


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: sobota, 3 gru 2016, 09:13 
Offline
Uzależniony od motocykli
Uzależniony od motocykli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 12 lis 2011, 11:13
Posty: 1241
Zdjęć: 10
Lokalizacja: Piła
Mój motocykl: XJ900 Diversion
Herdek jeżeli nie możesz tego znieść to omijaj tak napisane tematy szerokim łukiem. Zaśmiecanie tematu tego typu uwagami nie pomoże rozwiązać opisanego problemu.

Jak możesz wypowiedzieć się merytorycznie na temat to będę wdzięczny.

Dzięki

wyslane z telefonu

_________________
Motocyklistki rozpalają wyobraźnię bardziej niż najbardziej rasowy HD

Moje motóry: / GPZ500S / XJ900 DIVERSION /


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: sobota, 3 gru 2016, 10:16 
Może trzeba odpowietrzyć również pompę a dokładnie wcisnąć klamkę i poluzować mocowanie przewodów do pompy.Powinno pomóc.


Góra
  
 
PostNapisane: sobota, 3 gru 2016, 10:16 
Offline
Jednośladowy spec
Jednośladowy spec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 19 maja 2010, 06:02
Posty: 3215
Zdjęć: 4
Lokalizacja: Warszawa
Mój motocykl: 4KM, ZRT20A, ZXT20CC
Jak się da przeczytać to zapewne pomogę. :)

wysłane ze smyczy

_________________
Pozdro Herdek

zapraszam na serwis motocykli


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: sobota, 3 gru 2016, 17:19 
Offline
Uzależniony od motocykli
Uzależniony od motocykli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 12 lis 2011, 11:13
Posty: 1241
Zdjęć: 10
Lokalizacja: Piła
Mój motocykl: XJ900 Diversion
Jarcys

Pompa odpowietrzona była też. Jeżeli o tym nie wspomniałem to sorki.

@Herdek

Masz jeden temat z głowy :)

wyslane z telefonu

_________________
Motocyklistki rozpalają wyobraźnię bardziej niż najbardziej rasowy HD

Moje motóry: / GPZ500S / XJ900 DIVERSION /


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: sobota, 3 gru 2016, 17:35 
Offline
Uzależniony od motocykli
Uzależniony od motocykli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 10 lis 2011, 15:10
Posty: 650
Lokalizacja: Kraina Oz
Mój motocykl: Brak :(
Odpowietrzanie TYLKO od dołu. Przy standardowym (pompowanie klamki i popuszczanie odpowietrznika) stracisz pół dnia i litry potu. Jak wymieniałem u siebie na oplot, to odpowietrzylem w 15 min. Chociaż też zacząłem od pompowania klamką, ale po godzinie dałem sobie spokój.

_________________
Moje o2o: Jawa 50, Pegaz, MZ ETZ 250, Yamaha XS 400, Yamaha XJ 600 S, Yamaha XJ 900


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 4 gru 2016, 07:57 
Offline
Tańczący z wahaczem
Tańczący z wahaczem
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 15 sie 2014, 10:40
Posty: 394
Zdjęć: 0
Lokalizacja: Kietlin/Radomsko
Mój motocykl: YAMAHA XJ 900 S
U mnie odpowietrzanie układu po czyszczeniu zacisków zajęło około 20 minut. Trochę się namęczyłem pompowaniem alesię udało. Jedyną rzeczą na którą musiałem zwrócić uwagę to technika pompowania. Gdy pompowałem jednostajnie raz za razem to płynu nie ubywało a gdy kiedy między jednym a drugim wciśnięciem klamki robiłem kilkusekundowe przerwy do czasu pojawienia się pęcherzyków powietrza poszło szybciej. Można też poluzować odpowietrzniki, wcisnąć klamkę, zatkać odpowietrznik palcem, puścić klamkę, odetkać odpowietrznik, wcisnąć klamkę itd.

_________________
Myśl za innych i przewiduj ich zachowania, dłużej pożyjesz...


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: niedziela, 4 gru 2016, 13:00 
Offline
Jednośladowy spec
Jednośladowy spec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 24 paź 2010, 20:35
Posty: 2398
Lokalizacja: Wrocław
Mój motocykl: Perełka 51J '91/86
Ja nawiążę do wycieku przy przewodzie. Może banał ale czy podkładki dałeś nowe?

_________________
http://www.pajacyk.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 4 gru 2016, 17:41 
Offline
Wąchacz wydechu
Wąchacz wydechu
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 4 mar 2014, 16:39
Posty: 172
Zdjęć: 3
Lokalizacja: Świnoujście
Mój motocykl: XJ600S, 4BR, '93r.
Może daj drugą podkładkę, może śruba za długa i wydaje się, że dokręcone. Strzelam bo noe miałem tej pompy w ręku

_________________
Łuki


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL