Forum użytkowników Yamaha XJ

Miłośnicy motocykli :)
Teraz jest wtorek, 23 sty 2018, 08:36



Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: poniedziałek, 2 paź 2017, 15:16 
Offline
Nówka cewka
Nówka cewka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 2 paź 2017, 05:19
Posty: 4
Mój motocykl: XJ900S Diversion
Czesc
Kilka dni temu wymienilem caly silnik w moto. Od tego czasu gdy jest ciemno I dotkne czy to fajek czy tez samych kalbi widze delikatne
iskrzenie. Gdy maszyna chodzi na biegu jalowym slychac tez terkot z okolic swiec oraz fajek. Ten dzwiek jest tez slyszalny w czasie jazdy gdy zwalniam np przed swiatlami. Przy ostrym przyspieszaniu czuje brak mocy, szarpanie sprzetem, w okolicach 6-7tys obrotow.
Swiecom definitywnie brak pradu. Poza tym Diva jezdzi, pali jak trzeba. Wszystko inne dziala.
Najpierw wymienilem swiece na nowe. Nic nie dalo. Kupilem uzywane cewki Nippondenso (nowe troche drogie w UK). Bez zmian.
Kupilem wiec nowe cewki nieoryginalne. Zgadliscie NIC nie dalo. Nowe fajki. Nic. Odglos przy zwalnianiu jak dojezdzam np. do swiatel
jak w Ducati - cholerny terkot. Zaraz chyba oszaleje uu . Znajomy mowi ze moze byc cos z uziemieniem silnika. Nie wiem moze kupic nowe, oryginalne cewy Nippondenso? Czy jak nowe kable WN zaczely iskrzyc lekko to znaczy ze sa do wyrzucenia? Mysle ze chodzic moze
o rdze gdzies. Uchwyty w ramie gdzie mocuje sie cewki sa lekko przyrdzewiale. Moze nie maja dobrej masy?
Z gory dziekuje za wszelka pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 2 paź 2017, 20:57 
Offline
Polerant ramy
Polerant ramy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 19 cze 2016, 05:49
Posty: 109
Lokalizacja: Radom
Mój motocykl: xj 600 diversion
Ale przecież dać kawałek kabla od ujemnej klemy do jakiegoś elementu aluminiowego silnika to chwila i masz sprawdzoną masę. Tyle ,że chyba jak słychać iskrzenie to chyba nie tedy droga.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 3 paź 2017, 06:41 
Offline
Tańczący z wahaczem
Tańczący z wahaczem
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 30 maja 2016, 07:06
Posty: 363
Zdjęć: 9
Lokalizacja: Jaworzno
Mój motocykl: Yamaha XJ 600 S '93
Skoro wymieniłeś wszystko to może to nie układ zapłonowy. Może coś pod pokrywą zaworów? A brak mocy przy wysokich obrotach może być spowodowany brakiem paliwa dostarczanym do komory spalania. Brudne gaźniki lub filtr paliwa zapchany, jak masz pompę podciśnieniową paliwa to może być ona winna.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL