Forum użytkowników Yamaha XJ

Miłośnicy motocykli :)
Teraz jest wtorek, 20 lis 2018, 17:23



Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: wtorek, 4 mar 2014, 21:40 
Offline
Nówka cewka
Nówka cewka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 23 lut 2014, 23:13
Posty: 4
Lokalizacja: SH
Mój motocykl: CBF 600
Witam,
właśnie zacząłem reanimować i przebudowywać moją świeżo nabytą XJ 650 H Maxim i stanąłem przed kilkoma problemami:
1. kupiłem już felgę tylną, którą planuję zaadoptować na przód. Czy ktoś z forumowiczów przerabiał już ten temat? Jaką przejściówkę zastosowaliście pomiędzy felgą a tarczą (felga ma 5 otworów, tarcza 6)?
2. Okazało się, że rozrusznik umarł, a był już grzebany przez jakiegoś niekompetentnego partacza i raczej nadaje się do wymiany. Ma ktoś na zbyciu rozrusznik do 650 Maxim?
3. Intensywnie poszukuję króćców dolotowych gaźnik-cylinder do XJ 650 / 750 z 1981 roku.
4. Czy ktoś już podejmował się adaptacji układu hamulcowego z XJ 650 (4K0) do Maximy (4H7)?
Czy układ dwutarczowy z 4K0 jest o wiele wydajniejszy, niż jednotarczowy w Maximie?

To na tyle z problemów na początku projektu. Na pewno się jeszcze wiele pojawi.

Z góry dzięki za podpowiedzi.

LwG

_________________
Były: Honda CBF 500, Honda CB 600 F/A Hornet, BMW R1150GS, XJ 650 H Maxim '81 bobber, Suzuki GSF400 Bandit Limited Edition, Honda CBR 600 RR
Jest: Honda CBF 600 S


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 5 mar 2014, 09:20 
Offline
Uzależniony od motocykli
Uzależniony od motocykli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 3 lut 2012, 21:25
Posty: 689
Lokalizacja: Wrocław
ale ze budujesz transformersa czy co bo nie kumam o co ci chodzi z ta felga ? a jak ty chcesz potem tym skrecac i wogole zastanawiales się jak to się będzie prowadzic na dwóch takich samych oponach przod/ tyl ? bo wygląd to rzecz gustu oczywiście. no i pozostaje pytanie co zrobisz z przednim zawieszeniem rozegniesz je czy jak ? bo nie rozumiem jak ty chcesz ta felge tam zmiescic
układ z dwoma tarczami na pewno będzie wydajniejszy od jednotarczowego. tutaj należy zwrocic uwagę na inna rzecz. mianowicie na masy motocykli ponieważ musisz zastosować pompe hamulcowa która będzie na tyle wydajna żeby ten układ obsluzyc i żeby zatrzymać moto. ale pomp na rynku dostatek jeśli zaadaptujesz lagi do zamontowania zaciskow możesz dolozyc pompe radialna z cbr albo czegos podobnego o zbliżonej do maximy masie

_________________
wciągam hayabusy jak słoń dropsy nosem


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL