Forum użytkowników Yamaha XJ http://forum.yamahaxj.pl/ |
|
Re: Remont silnika XJ700 http://forum.yamahaxj.pl/viewtopic.php?f=58&t=20612 |
Strona 2 z 3 |
Autor: | Radoslav [ niedziela, 27 sie 2017, 12:57 ] |
Tytuł: | Re: Re: Remont silnika XJ700 |
Trzeba porządną śrubę tylko i ewentualnie zatoczyć koniec na stożek. Możesz spróbować kluczem udarowym tylko nie na największą moc. Wysłane z mojego Kruger Matz LIVE 3 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | Bolo [ piątek, 22 wrz 2017, 13:27 ] |
Tytuł: | Re: Re: Remont silnika XJ700 |
Witam czy orientuje się ktoś na czym złożyć kartery silnika ? Bo orginalnej uszczelki chyba nie ma |
Autor: | Radoslav [ środa, 27 wrz 2017, 07:06 ] |
Tytuł: | Re: Re: Remont silnika XJ700 |
Bez uszczelki, tylko na silikon Wysłane z mojego Kruger Matz LIVE 3 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | Bolo [ poniedziałek, 2 paź 2017, 18:34 ] |
Tytuł: | Re: Re: Remont silnika XJ700 |
Witam czy ma ktoś kolejność i momenty dokrecania śrub głowicy? |
Autor: | Radoslav [ wtorek, 3 paź 2017, 16:45 ] |
Tytuł: | Re: Re: Remont silnika XJ700 |
Poszukaj serwisówki od fz 750 tam jest chyba ta sama głowica. Od Maxim x nie widziałem serwisówki. Wysłane z mojego Kruger Matz LIVE 3 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | hudy38 [ wtorek, 3 paź 2017, 19:25 ] |
Tytuł: | Re: Re: Remont silnika XJ700 |
Kolejność. Od wewnątrz na zewnątrz na krzysz czyli po przekątnej. Zacznij od 15 Mm potem 20Nm możesz do 25Nm dojść. |
Autor: | Lyck [ czwartek, 12 paź 2017, 16:47 ] |
Tytuł: | Re: Re: Remont silnika XJ700 |
zaczynasz od śrub zewnętrznych i idziesz w stronę środka po przekątnych jak napisał hudy38 powyżej |
Autor: | hudy38 [ czwartek, 12 paź 2017, 17:55 ] |
Tytuł: | Re: Re: Remont silnika XJ700 |
Czy ja napisałem od zewnątrz? Dokręca się od wewnątrz czyli od środka. |
Autor: | Bolo [ środa, 18 paź 2017, 20:28 ] |
Tytuł: | Re: Re: Remont silnika XJ700 |
Witam czy posiada ktoś momenty i kolejność dokrecania śrub głowicy? ? |
Autor: | Bolo [ środa, 18 paź 2017, 20:31 ] |
Tytuł: | Re: Re: Remont silnika XJ700 |
Dzięki |
Autor: | Bolo [ środa, 18 paź 2017, 21:10 ] |
Tytuł: | Re: Re: Remont silnika XJ700 |
Hudy 38 a czy możesz mi przesłać schemat dokrecania tych śrub ? Jeżeli oczywiście masz coś takiego |
Autor: | Lyck [ sobota, 21 paź 2017, 14:28 ] |
Tytuł: | Re: Re: Remont silnika XJ700 |
hudy38 napisał(a): Czy ja napisałem od zewnątrz? Dokręca się od wewnątrz czyli od środka. Przepraszam, oczywiscie masz rację hudy - ściaga się od zewnętrznych.., a skręca odwrotnie czyli od środka |
Autor: | Bolo [ środa, 8 lis 2017, 19:46 ] |
Tytuł: | Re: Re: Remont silnika XJ700 |
Witam mam pytanie odnośnie oleju w lagach a mianowicie ile oleju wlać do jednej lagi i jaki polecacie olej A i jeszcze po co na górze lag sa te wentylki ? |
Autor: | Radoslav [ poniedziałek, 13 lis 2017, 20:58 ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika XJ700 |
Bolo napisał(a): Witam mam pytanie odnośnie oleju w lagach a mianowicie ile oleju wlać do jednej lagi i jaki polecacie olej A i jeszcze po co na górze lag sa te wentylki ? Serwisówka zaleca olej 10w 383ml. Ja zalewałem gęściejszy 15w motula. Zawieszenie jest nieco sztywniejsze. A wentylków nie kojarzę.
|
Autor: | aro69 [ wtorek, 14 lis 2017, 10:51 ] |
Tytuł: | Re: Re: Remont silnika XJ700 |
Wentylki są do zwiększenia twardości lag, pompuje się niewielkie ciśnienie (serwisówka podaje jakie) i zawieszenie jest twardsze. |
Strona 2 z 3 | Strefa czasowa: UTC [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |