Forum użytkowników Yamaha XJ

Miłośnicy motocykli :)
Teraz jest poniedziałek, 22 sty 2018, 17:06



Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: piątek, 6 wrz 2013, 18:58 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 3 kwi 2008, 17:53
Posty: 1674
Zdjęć: 0
Lokalizacja: Posen
Mój motocykl: Grzechotnik
jak po trasie przejedziesz 300 km to czas na szukanie stacji - ja przynajmniej tak robię


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: piątek, 6 wrz 2013, 20:41 
Offline
Jednośladowy spec
Jednośladowy spec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 1 sty 2009, 18:21
Posty: 2126
Lokalizacja: Witonia
Mój motocykl: FZS 1000
Tak jak pisałem wyżej - wypuść całkowicie paliwo, dolewaj po np. 2 litry i obserwuj kontrolkę i wskaźnik. Ja wiem że jak zacznie się żarzyć kontrolka, mam w zbiorniku około 5,5 litra, wskazówka ''dotyka'' wtedy czerwonego pola.

_________________
Lepszy straszny koniec
Niż strach bez końca


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 6 wrz 2013, 21:24 
Offline
Uzależniony od motocykli
Uzależniony od motocykli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 10 lis 2011, 15:10
Posty: 650
Lokalizacja: Kraina Oz
Mój motocykl: Brak :(
kamin napisał(a):
wypuść całkowicie paliwo, dolewaj po np. 2 litry i obserwuj kontrolkę i wskaźnik

Pewnie tak zrobię.
kamin napisał(a):
jak zacznie się żarzyć kontrolka, mam w zbiorniku około 5,5 litra, wskazówka ''dotyka'' wtedy czerwonego pola.

O to chodziło - :40:

_________________
Moje o2o: Jawa 50, Pegaz, MZ ETZ 250, Yamaha XS 400, Yamaha XJ 600 S, Yamaha XJ 900


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 9 wrz 2013, 11:11 
Offline
Jednośladowy spec
Jednośladowy spec

Dołączył(a): niedziela, 11 cze 2006, 11:04
Posty: 1374
Lokalizacja: Śrem
Mój motocykl: FZS 1000 '03
W momencie kiedy wskaźnik paliwa zejdzie na sam dół, mamy jeszcze ok 6 litrów paliwa. Trzeba przejechać jeszcze 20-30 km i dopiero wtedy zapala się kontrolka rezerwy. Mechanizm wskaźnika poziomu paliwa i kontrolki rezerwy są od siebie całkowicie niezależne.

Jeżeli okaże się, że to czujnik jest jednak uszkodzony proponuje wymienić cały wkład w baku. Najszybciej i najmniej kombinowania. Plug and Play. Kupiłem używany za 50 zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 9 wrz 2013, 20:47 
Offline
Jednośladowy spec
Jednośladowy spec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 1 sty 2009, 18:21
Posty: 2126
Lokalizacja: Witonia
Mój motocykl: FZS 1000
Tomek napisał(a):
W momencie kiedy wskaźnik paliwa zejdzie na sam dół, mamy jeszcze ok 6 litrów paliwa

Tomek - nie ''mamy'' tylko ''masz'' :) Zależy jak jest ten drut od pływaka podgięty, dlatego każdy będzie miał wskazówkę w trochę innym położeniu przy tych 6 litrach, dlatego proponowałem zrobić próbę z mierzeniem paliwa :)
U mnie wskazówka schodzi do samego dołu tylko wtedy jak kluczyk jest w pozycji neutralnej. 3 tygodnie temu tak ''wydoiłem'' zbiornik że zostało z 1,5 l. paliwa a wskazówka jeszcze miała z milimetr czerwonego pola do zejścia.
Z resztą Twojego posta się zgadzam ll

_________________
Lepszy straszny koniec
Niż strach bez końca


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 10 wrz 2013, 06:49 
Offline
Jednośladowy spec
Jednośladowy spec

Dołączył(a): niedziela, 11 cze 2006, 11:04
Posty: 1374
Lokalizacja: Śrem
Mój motocykl: FZS 1000 '03
kamin napisał(a):
Zależy jak jest ten drut od pływaka podgięty

W każdej 900 wkład w baku wygląda tak samo, więc nie wiem o co ci chodzi?
kamin napisał(a):
U mnie wskazówka schodzi do samego dołu tylko wtedy jak kluczyk jest w pozycji neutralnej.

A co to jest "neutralna pozycja kluczyka" ? :)
kamin napisał(a):
3 tygodnie temu tak ''wydoiłem'' zbiornik że zostało z 1,5 l. paliwa a wskazówka jeszcze miała z milimetr czerwonego pola do zejścia.

Tzn. że twój czujnik wskazówki kończy żywot. Też tak miałem zanim mi padł całkowicie. Po wymianie na sprawny pokazywał tak, jak napisałem. Zapewne urwał ci się już któryś wąs :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 10 wrz 2013, 07:19 
Offline
Jednośladowy spec
Jednośladowy spec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 1 sty 2009, 18:21
Posty: 2126
Lokalizacja: Witonia
Mój motocykl: FZS 1000
Tomek napisał(a):
W każdej 900 wkład w baku wygląda tak samo, więc nie wiem o co ci chodzi?
Tomek napisał(a):
A co to jest "neutralna pozycja kluczyka" ?

Wiesz, wiesz :) tylko przekorny jesteś :D Nieważne, inni na pewno będą wiedzieli o co chodzi, może się komuś przydać.
wygaśnie

_________________
Lepszy straszny koniec
Niż strach bez końca


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 12 gru 2013, 11:17 
Offline
Czyściciel szprych
Czyściciel szprych

Dołączył(a): poniedziałek, 25 lut 2013, 11:44
Posty: 32
Lokalizacja: Bydgoszcz
Mój motocykl: XJ 900 typ 31A ' 84 oraz Kawa ER-6 '2007 na zbyciu :)
Podepnę się pod temat :)

Od czego jeszcze podejdzie ten cały wsad, czyli pływak itd.?

Tylko od XJ900 z mojego rocznika, czy może coś jeszcze?

U mnie wogóle tego nie ma :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 12 gru 2013, 19:21 
Offline
Wąchacz wydechu
Wąchacz wydechu
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 4 lip 2012, 16:57
Posty: 123
Zdjęć: 1
Lokalizacja: Millicz
Mój motocykl: XJ 900 diversion
Poszukaj używki na allegro, dopasować coś od innego sprzętu będzie raczej trudno. ll


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: piątek, 13 gru 2013, 07:20 
Offline
Jednośladowy spec
Jednośladowy spec

Dołączył(a): niedziela, 11 cze 2006, 11:04
Posty: 1374
Lokalizacja: Śrem
Mój motocykl: FZS 1000 '03
szymi79 napisał(a):
Tylko od XJ900 z mojego rocznika, czy może coś jeszcze?

Od każdej XJ 900 Div 94-03. Przez całą produkcję był taki sam.

Jak nie ma wystawionego na Allegro to warto 2-3 osobom które rozsprzedają 900 na części wysłać zapytanie o wkład, bo często mają a nie wystawiają.

Jak już kiedyś pisałem kupiłem kompletny wkład za 50 zł, więc moim zdaniem za tą kwotę po prostu nie ma sensu bawić się w dorabiane. Chyba że ktoś bardzo lubi jak mu ręce benzyną śmierdzą :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 13 gru 2013, 19:51 
Offline
Admin XJ
Admin  XJ
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 24 kwi 2006, 21:15
Posty: 2761
Zdjęć: 47
Lokalizacja: Poznań
Mój motocykl: Yamaha FJR 1300A
Tomek napisał(a):
Od każdej XJ 900 Div 94-03. Przez całą produkcję był taki sam.


Ale czy szymi79 pyta o ten model xj 900 :?:

_________________
Rafał22
Yamaha FJR 1300A
Honda CBR XX 1100
Yamaha XJ 900 Div
MZ-ETZ 250
Simson S-51 (jedyny mój sprzęt nowy)
Romet-polo

Nie dyskutuj z durniem , bo z boku nie widać różnicy . . . . .


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: sobota, 14 gru 2013, 05:19 
Offline
Jednośladowy spec
Jednośladowy spec

Dołączył(a): niedziela, 11 cze 2006, 11:04
Posty: 1374
Lokalizacja: Śrem
Mój motocykl: FZS 1000 '03
Rafał22 napisał(a):
Ale czy szymi79 pyta o ten model xj 900 :?:

Nie :) Nie doczytałem w stopce jaki ma motocykl. Mój błąd.

IMHO powinno być rozbicie działów na wersje modelowe danych pojemności, jak na większości forum motoryzacyjnych, żeby nie było takich kwiatów. W końcu 900 Div zdecydowanie różni się od poprzednich 900, tak samo jak stare 600 od tych po 92 roku. Albo obowiązek dopisywania w działach technicznych w tytule tematu jakiego pojazdu on dotyczy.

Przepraszam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 30 gru 2013, 23:04 
Offline
Czyściciel szprych
Czyściciel szprych

Dołączył(a): poniedziałek, 25 lut 2013, 11:44
Posty: 32
Lokalizacja: Bydgoszcz
Mój motocykl: XJ 900 typ 31A ' 84 oraz Kawa ER-6 '2007 na zbyciu :)
Dokładnie - chodziło mi o rok 1984 ;) Zostawiłem moto u kolegi na serwis i wspomniałem, żeby zerknął przy okazji na wskazania poziomu paliwa, bo nie działa, a on mi mówi, że kostka jest, ale w baku brak jakiegokolwiek podłączenia itd....Możliwe, że "nasi" tam byli?....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 9 kwi 2014, 16:45 
Offline
Nówka cewka
Nówka cewka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 kwi 2014, 11:02
Posty: 4
Mój motocykl: Yamaha XJ 900 2003r
Suzuki GS 550 m 1982r
Kawasaki GPZ 305 1988r
Witam panowie, a ja mam taki trochę innej maści problem.

Mam divę xj 900 2003
jak rozumiem nie ma tutaj rezerwy a kontrolka paliwa mi nie działa.
Ale mam jescze jeden problem jak spada mi poziom paliwa w zbiorniku, to wiadomo wskazówka leci w dół. I jakiś czas temu się zdziwiłem bo nagle zabrakło mi paliwa, a na wskaźniku brakowało jescze z pół mm do czerwonego pola ?
coś nie tak z czujnikiem, pływakiem czy inny diabieł ?
pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 9 kwi 2014, 17:41 
Offline
Jednośladowy spec
Jednośladowy spec

Dołączył(a): niedziela, 11 cze 2006, 11:04
Posty: 1374
Lokalizacja: Śrem
Mój motocykl: FZS 1000 '03
Przeczytaj mój post na 1 stronie tego tematu - tam jest wszystko opisane.

Umarł ci termistor od kontrolki rezerwy. Jeżeli wskaźnik nie schodzi ci na czerwone pole, oznacza to, że czujnik poziomu paliwa też niebawem wyzionie ducha. Proponuję wymienić cały wkład w baku.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL